Wij beheren en voeren het landelijk glasherstel uit voor inmiddels bijna 2.000 supermarktfilialen van Jumbo...
Wij beheren en voeren het landelijk glasherstel uit voor inmiddels bijna 2.000 supermarktfilialen van Jumbo, Dirk van den Broek, Dekamarkt, Dirk III slijterijen en COOP.
In crisistijd komt de kwaliteit van een dienstverlener nóg duidelijker naar voren. Ook bij Glastotaal Beheer. Binnen de sector Grootwinkelbedrijven mochten gedurende de gehele coronacrisis alleen de supermarkten iedere dag openblijven. Dit omdat zij essentieel zijn voor de eerste levensbehoeften van de burgers. Wij zorgden ervoor dat we altijd ondersteunend waren aan de supermarkten zodat zij zelf hun kernactiviteit, namelijk de distributie en verkoop van levensmiddelen, optimaal konden uitvoeren.
Glastotaal Beheer stond in het hele land 24/7 klaar om binnen één uur aanwezig te zijn als er een grote winkelruit kapotging. Hierdoor hadden de bezoekers in de winkel minimale hinder. We maakten onze belofte ook waar na de avondklokrellen in onder meer de steden Eindhoven, Tilburg en Rotterdam. Wij waren meteen ter plaatse om noodvoorzieningen aan te brengen, waarna we in no-time een nieuwe winkelruit plaatsten.
We zijn trots op de diverse positieve reacties en bedankjes die we hierop ontvingen.
Dat vinden we heel spijtig. Voor de huurders die daardoor te veel blijven betalen. En voor de eigen vastgoedmanager die daardoor niet de benodigde managementrapportages krijgt. Bovenal vinden we het zonde. Die overstapangst hoeft er namelijk niet te zijn!Glastotaal Beheer heeft eigen implementatieplan. Hiermee nemen we al het werk uit uw handen. De totale ontzorging van glasherstel begint dus al bij de implementatie. We zorgen ervoor dat binnen één week alles is ingeregeld en alle belanghebbenden zijn geïnformeerd. Angst om over te stappen naar een goedkopere en betere dienstverlening is dus onnodig. Er is geen reden meer om de overstap uit te stellen. Huurders verdienen immers de beste prijs en excellente dienstverlening.