Shutterstock 558151600

//
Schade melden?

Bel gratis:
0800 452 7234

24/7 bereikbaar

Meest gestelde vragen en antwoorden

// Wat te doen als er glasschade is?

Bel gratis 0800-4527234.

 // Kan ik 0800-4527234 dag en nacht bereiken?

Ja, de meldkamer van Glastotaal Beheer is 24 uur per dag / 365 dagen per jaar te bereiken.

// Wie krijg ik aan de lijn?

U krijgt altijd één van de medewerkers van de meldkamer van Glastotaal Beheer aan de lijn.

// Wat doet de medewerker meldkamer met de melding?

De medewerker van de meldkamer behandelt de melding en verwerkt, aan de hand van een paar korte vragen, uw melding snel in het schadesysteem. De medewerker van de meldkamer draagt ook zorg voor administratieve werkzaamheden en onderhoudt rechtstreeks contact met de glaszetter. Omdat de meest relevante gegevens telefonisch besproken zijn kan de glaszetter direct op de juiste wijze in actie komen en snel naar u toe komen.

// Welke responstijd mag ik verwachten van het glasschadeherstelbedrijf?

In samenspraak met u wordt er een voor u zo gunstig mogelijke afspraak voor het herstel ingepland. In urgentiegevallen (gevaar voor mens en dier en/of vervolgschade) mag u erop rekenen dat de glashersteller binnen één uur ter plaatse is en met de herstelwerkzaamheden start.

Indien mogelijk wordt het glas direct vervangen door eenzelfde soort ruit. Mocht de ruit niet direct te vervangen zijn dan zal er een noodvoorziening worden geplakt. De juiste ruit wordt later, maar altijd binnen 15 werkdagen, geplaatst. Wij stellen het op prijs als er iemand, na telefonisch contact te hebben gehad met de glaszetter, aanwezig is op de locatie om de glaszetter te wijzen waar de reparatie uitgevoerd moet worden.

// Hoe gaat de financiële afwikkeling?

Nadat de ruit naar uw tevredenheid is vervangen tekent u bij de glaszetter een werkbon af. U hoeft niet ter plaatse af te rekenen. Dit wordt achteraf met de woning- of gebouweigenaar geregeld.